
Hoe laat kan ik inchecken?
Tussen 15:00 en 22:00 uur. Mocht u eerder arriveren dan kunt u alvast uw bagage bij ons achterlaten. Eerder toegang tot uw kamer is mogelijk, indien beschikbaar, vanaf 12:00 uur tegen een toeslag van €25,-.
Hoe laat kan ik uitchecken?
Tussen 07:00 uur en 11.00 uur. Liever uitslapen? Tegen een toeslag van €25,- kunt u, indien beschikbaar, tot 17:00 uur gebruik maken van uw kamer.
Wanneer is de receptie geopend?
We staan tussen 07:00 en 22:00 uur voor u klaar. Heeft u buiten deze openingstijden onze assistentie nodig? Dat is tegen toeslag mogelijk.

Waar kan ik mijn auto, motor of fiets parkeren?
Maak voor het parkeren van uw auto of motor gratis gebruik van de parkeerplaats aan de voorkant van ons hotel. Voor elektrische auto's is een laadpaal beschikbaar. Op de afgesloten binnenplaats kunt u uw fiets veilig, droog (indien voldoende plek) en camerabewaakt stallen.
Hoe kan ik een fiets huren?
U kunt een fiets huren via Jan Stam Fietsverhuur. Maak eerst online de reservering en bel vervolgens voor het inplannen van de bezorging naar 0548-366802 (€15,- per boeking). Houd er rekening mee dat er bij ons hotel geen fietsen aanwezig zijn. Meer informatie vindt u op www.janstamfiets.nl.
Mag mijn hond mee?
We begrijpen dat uw viervoeter net zo graag een nachtje weggaat als u. Op specifieke kamers is uw hond, tegen een toeslag op basis van het kamertype, van harte welkom. Helaas niet in onze brasserie, maar wel op ons terras en overdekte binnenplaats. Neem voor het boeken contact met ons op zodat we samen met u naar de beschikbaarheid kunnen kijken. Lees alle voorwaarden in onze huisregels.
Houden jullie rekening met mijn allergie?
Mocht u een allergie hebben die enig aandacht van ons vereist, dan vinden wij het prettig als u dit bij uw reservering aan ons doorgeeft. We passen met liefde uw ontbijt, lunch, diner of kamertoewijzing op uw wensen aan. Wel zo fijn!
Hoe vaak wordt mijn kamer schoongemaakt?
Ook wij dragen graag bij aan het milieu. Daarom wisselen we handdoeken en linnen tijdens uw meerdaags verblijf niet standaard dagelijks. Wenst u dit wel? Informeer dan onze huishouding door uw deurhanger aan de deur te hangen.
Moet ik zelf een babybed meenemen?
U mag natuurlijk uw eigen babybedje meenemen. Tegen een toeslag van €12,- zetten wij voor u een babybedje op.
Ik ben slecht ter been, wat nu?
Ons hotel beschikt niet over een lift. Wenst u een kamer op de begane grond? Laat ons dit tijdig weten, dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Ook de brasserie is bereikbaar voor mindervaliden.
.
Wat zijn de mogelijkheden voor een speciale gelegenheid?
We maken uw verblijf graag extra speciaal voor bijvoorbeeld een verjaardag, huwelijksnacht of andere feestelijke gelegenheid. Een bosje bloemen op de kamer, een fles (non-alcoholische) bubbels/wijn erbij, extra luxe ontbijt en uiteraard passende, feestelijke aankleding van de kamer. Neemt u alstublieft contact op met de receptie om uw wensen te bespreken, we maken het met liefde voor u in orde.
Hebben jullie ook cadeaubonnen?
Wilt u iemand verrassen met een cadeaubon voor bijvoorbeeld een heerlijke lunch of overnachting? Cadeaubonnen zijn te verkrijgen bij onze receptie.